Reklamácie

Vážení zákazníci,

ďakujeme vám, že ste si kúpili naše rolety Deň a noc. Ak ste našli na vašich roletách chybu alebo vám niektorý diel chýba, prosím, postupujte podľa návodu nižšie. Za spôsobené problémy sa ospravedlňujeme. Vašu reklamáciu vyriešime čo najrýchlejšie to bude možné.

 

Na urýchlenie vybavenia vašej reklamácie nám, prosím, pošlite:

1 Číslo objednávky

2 Rozmer rolety

3 Popis chyby

4 Fotografie chyby

5 Chýbajúci diel

Ak chýba niektorý z montážnych dielov, pošlite, prosím, číslo dielu. Chýbajúci alebo poškodený diel vám ihneď pošleme Českou poštou. Čísla montážnych prvkov vidíte hneď pod týmto textom.

Tieto informácie pošlite na e-mail: info@rolety-duo.sk

ReklamaceReklamace

Formuláre na reklamáciu

Upozornenie

Na rolety vyrobené na zákazku sa nevzťahuje možnosť vrátenia do 14 dní viz. obchodné podmienky:

5. Odstúpenie od kúpnej zmluvy

5.1. Kupujúci berie na vedomie, že podľa ustanovenia § 7 ods. 6 zákona č. 102/2014 Z.z, nemožno okrem iného odstúpiť
od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru, ktoré bolo upravené podľa priania kupujúceho alebo pre jeho osobu, od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru, ktoré podlieha rýchlej skaze, ako aj tovaru, ktorý bol po dodaní nenávratne zmiešaný s iným tovarom, od kúpnej zmluvy o dodávke tovaru v uzatvorenom obale, ktorý spotrebiteľ z obalu vybral a z hygienických dôvodov nie je možné ho vrátiť a od kúpnej zmluvy o dodávke zvukovej alebo obrazovej nahrávky alebo počítačového programu, ak porušil ich pôvodný obal.

Prihláste sa prosím znovu

Ospravedlňujeme sa, ale Váš CSRF token pravdepodobne vypršal. Aby sme mohli Vašu bezpečnosť udržať na čo najvyššej úrovni, potrebujeme, aby ste sa znovu prihlásili.

Ďakujeme za pochopenie.

Prihlásenie